May 16, 2012

רגע לפני....התערוכה בירושלים... ושבוע וקצת לפני התערוכה בהאנגר לאמנות עכשיות


עוד יומיים. פתיחת התערוכה בתיאטרון ירושלים-גלריה שופן.
 כמעט הכל מוכן.
השכבתי את העבודות לישון בחדר שלי. מקבץ עבודות מסודרות ליד המיטה .
אספתי היום 3 עבודות אחרונות ומשם נסעתי לכפר ויתקין לפגוש את האוצרת אסנת ישראלי.
שם אני משתתפת בתערוכה קבוצתית ב "האנגר לאמנות עכשוית".
תערוכה שתפתח ביום שישי הבא ה-25.5.12. בין השעות 12.00-14.00
עד השבוע פעלתי במצב אוטומט.
איזה עבודות צריך לסיים. האם יש מספיק עבודות?
איפה למסגר ? איפה להדפיס? מה לכתוב?
שאלות של יום יום....
השבוע אני מתחילה אפילו להנות מהתערוכות הקרבות.
טוב... נתראה.


5 comments:

  1. אביטל היקרה
    העבודות, ממה שניתן לראות נראות לי ממש מקסימות
    אני חובב אומנות מושבע ושמח על כל אמן חדש שמצליח בנחישות לפלס את דרכו למעלה
    שיהיה המון בהצלחה :)

    אבישי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על העידוד. "ממה שניתן לראות..." זה הביטוי המתאים. אכן במציאות הרושם שמתקבל שונה לחלוטין. תודה :)

      Delete
  2. אביטל היקרה, המון הצלחה עם התערוכה החדשה. אם אהיה בירושלים- אקפוץ לבקר

    ReplyDelete
  3. שיהיה לך בהצלחה. מה זה בעצם הצלחה בתערוכה? הרבה מבקרים? הרבה מכירות או אולי ביקורות טובות? בעצם, הכי טוב שלושתם ביחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה איילה. אכן , הצדק איתך. הקומבינציה של שלושתם אידאלית ! אהיה עוד פעם או פעמיים בתערוכה,כך שאם תגיעי אשמח לפגוש אותך.

      Delete


you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...