Jan 19, 2012

"Between Realities": My new exhibition in Binyamina

לכל חברי ומכרי
אשמח לראותכם בין אורחי בפתיחת התערוכה החדשה שלי


Opening reception : 26.1.12 - 20.00  -"Hassuka" Gallery-  Hamelacha st. 6 Binyamina

 *
אביטל בר-און איזקוב
אמנית ויוצרת בטכניקת קולאז' ובטכניקה מעורבת.
חיה ועובדת בבנימינה
"עיקר עבודתי נעשית על נייר עיתון ומגאזינים. זהו המצע המשקף את מהות היצירה שלי. חיבור ליום יומי, למציאות למוות ולחיים, במקביל מחיקת העכשווי ע"י צבע והדבקות נייר והפיכתו למציאות חדשה המתייחסת לאוטוביוגרפיה ולראיית החיים שלי כפי שהיא "מסתננת" מתוך התת המודע אל היצירה.
בעבודותי, מוטיבים רבים השזורים האחד בשני משקפים את הלך הרוח שבו אני שרויה. רצף מחשבות ,הרהורים ורגשות המוצאים את ביטויים, לעיתים בזרימה קולחת ולעיתים בהיסוס על דף הנייר.

עם השנים הדמות הנשית תופשת מקום נרחב ונכבד יותר בעבודתי. שאלות שהיו מהותיות לי בהקשר של חיים ומוות, בגוף העבודות הראשוני שלי ,פינו את מקומם לנושאים הקשורים בנשי
ובמיני , בגוף המשתנה עם השנים, מיקומי כאישה בחברה, במשפחה ובקשרים בין הגברי לנשי.
בעבודותי אני משלבת רקמה ותפירה ע"ג העיתון כהמשך לפועלן של נשות משפחתי, שתפרו למחייתן, למדו ולימדו מלאכה זו ועסקו בה באהבה רבה."

התערוכה תוצג כחודשיים. במהלכה תתקיים סדנה באוירה פורימית, אשר תתמקד בחיבור בין
חג פורים ל "יום האשה"
למעוניינים נא להכנס לקישור הבא

*למועדי פתיחת הגלריה נא להתקשר לסוכה בטלפון 04-6289867

1 comment:

  1. אביטל, כל הכבוד ! את דוגמה אישית בשבילי .

    ReplyDelete


you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...