Jun 19, 2011

חוויות מסדנת אוטופורטריט לילדים-פסח 2011

הבנות בעבודה
 בשיא הריכוז
בסדנת פסח השנה נפגשתי עם שש ילדות מקסימות
בדומה לכל ילד המגיע עם הציפיות שלו, כך גם אני הייתי סקרנית לראות
כיצד כל ילד או במקרה זה, כל ילדה תפרש את נושא הסדנא- אוטופורטריט
לימדתי אותם טכניקה שנעשתה במס' שלבים -קצת כמו מתכון בסיסי לעוגה בחושה
שלאחר היישום הבסיסי ניתן לצקת לתוכו טעמים ותכנים מגוונים : פתיתי שוקולד, תפוחים, טחינה
או כל העולה על רוחנו, במידת ההתנסות אותה אנו מוכנים לחוות
אני מודה שבכל פעם שאני עוקבת אחר עבודתם של ילדים, אני מופתעת מחדש מהיכולות שלהם
כל משתתפת שלחה אלי תמונה שלה  מבעוד מועד וממנה יצרה פורטריט אישי שלה, ואכן על בסיס הטכניקה שלימדתי , כל אחת יצרה עבודה אישית שלה, שונה לחלוטין מזו של חברותיה הן בתכנים והן באינטרפרטציה של הטכניקה
להל"ן היצירות. תהנו

הדר
לינוי

דניאל
שירה
נגה


רוני


לסדנאות קיץ 2011
 לחץ על הקישורים הבאים


 סדנת "בין חברות" -דימוי האישה



 סדנת קולאז' לנוער בהשראת קבוצת "דאדא" והסוריאליסטים

http://avitalsart.blogspot.com/2011/06/blog-post_22.html



No comments:

Post a Comment


you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...